PRISIJUNKITE PRIE MŪSŲ KOMANDOS!!!

Mūsų komandą sudaro smalsūs savo srities profesionalai, tikintys ir veikiantys saugesnės ir tvaresnės energetikos kryptimi. Mes išsigryninome vertybes, kuriomis pulsuoja visa komanda. Mums svarbu būti atviriems, dalintis savo patirtimi ir išklausyti argumentuotą nuomonę. Komanda be pasitikėjimo, tai tik būrys žmonių dirbančių drauge. Jei mūsų požiūriai sutampa, prisijunkite prie mūsų komandos ir kurkime Lietuvos energetikos ateitį drauge!

Šiuo metu ieškome:


● Finansininko (-ės)

Reikalavimai darbuotojui:

  • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygstantį finansų ar ekonomikos krypties išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę kaip 3 metų buhalterinio darbo patirtį ir ne mažesnę kaip 2 metų buhalterinio darbo viešajame sektoriuje patirtį;
  • išmanyti Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau – VSAFAS) ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius viešųjų įstaigų finansinę apskaitą, mokesčių apskaičiavimą ir deklaravimą, Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius ES paramos lėšų apskaitą;
  • gebėti vesti finansinę apskaitą pagal VSAFAS ir įvairius finansavimo šaltinius (biudžeto, nuosavos, ES paramos lėšos);
  • mokėti dirbti su buhalterinėmis apskaitos programomis FABIS (FVAIS) ir STEKAS Alga;
  • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
  • išmanyti dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles;
  • mokėti kaupti, sisteminti ar kitaip valdyti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.

              Darbo pobūdis:

              • tvarkyti Agentūros pirminę dokumentų apskaitą, vadovaujantis VSAFAS ir Agentūros apskaitos politika;
              • laiku ir tinkamai užregistruoti finansinės apskaitos operacijas ir užtikrinti, kad būtų pilnai apskaitomas visas Agentūros patikėjimo teise valdomas turtas (atsargos, ilgalaikis turtas, piniginės lėšos ir kitos materialinės vertybės);
              • nustatytais terminais apskaičiuoti ir deklaruoti privalomus mokėti pridėtinės vertės, pelno mokesčius;
              • vesti gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrą, vadovaujantis PVM sąskaitų faktūrų registrų tvarkymo taisyklėmis, kontroliuoti sąskaitų mokėjimus;
              • analizuoti Agentūros finansinę veiklą ir pagal finansinės apskaitos duomenis nustatyti ekonomijos šaltinius bei teikti Skyriaus vadovui pasiūlymus dėl planuotų lėšų perskirstymo sąmatoje pagal ekonominės klasifikacijos kodus;
              • esant poreikiui, nustatyta tvarka vykdyti ūkinių operacijų išankstinę finansų kontrolę;
              • kaupti, sisteminti ir tinkamai saugoti dokumentus ir registrus, susijusius su funkcijų vykdymu, pagal nustatytus reikalavimus sudaryti dokumentų bylas ir nustatyta tvarka perduoti jas bylų apskaitą tvarkančiam asmeniui, laikytis dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių;
              • nustatyta tvarka dalyvauti Agentūros direktoriaus paskirtų metinių ir mėnesinių turto atsargų, atsiskaitymų inventorizacijos, panaudoto ir nusidėvėjusio turto nurašymo ir kitų komisijų darbe;
              • dalyvauti Agentūros valdymo apskaitos procesų tobulinimo projektuose ir kt.

              Ką siūlome mainais:

              • lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
              • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
              • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
              • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
              • darbo užmokestį nuo 2200 iki 2500 EUR (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka;
              • galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
              • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

              ________________________________________________________________

              Atlyginimas:

              pareiginės algos koeficientas – nuo 1,24 iki 1,41 bazinio dydžio (nuo 2200 iki 2500 €/mėn. (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
              Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį  

              Skelbimo nuoroda:

              https://portalas.vtd.lt/lt/finansu-ir-strateginio-valdymo-skyrius-finansininkas-322;1033750.html

              Informacija kandidatams:

              informuosime tik atrinkus kandidatus

              CV pateikimo būdas:       

              el. būdu per VATIS Prašymų teikimo modulį iki 2025-03-31

              Kontaktinė informacija:

              tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė

               

              ● Turto valdymo specialisto (-ės)

              Pagrindiniai patirties ir kompetencijų reikalavimai:

              • turėti aukštąjį išsilavinimą;
              • turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
              • turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo viešųjų pirkimų srityje patirtį;
              • turėti ne mažesnę kaip 1 metų profesinio darbo patirtį turto valdymo srityje;
              • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
              Privalumu laikytume patirtį darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės saugos srityse.

              Pagrindinės atsakomybės ir funkcijos (darbo pobūdis):

              • rūpintis priskirto turto eksploatavimu, priežiūra;
              • organizuoti patalpų atnaujinimo, įrengimo, veiklos perkėlimo darbus;
              • inicijuoti ir organizuoti viešuosius pirkimus, reikalingus prekių, darbų ir paslaugų įsigijimui;
              • rengti, administruoti nuomos, prekių, darbų ir paslaugų pirkimo sutartis bei užtikrinti paslaugų tiekėjų sutartinių įsipareigojimų laikymąsi;
              • koordinuoti turto inventorizavimo ir tvarkymo procesus;
              • teikti pasiūlymus dėl susidėvėjusio ar netinkamo eksploatuoti Agentūros turto nurašymo, atlikti nurašyto turto demontavimo ir sunaikinimo procedūras;
              • rengti reikiamus prekių aukciono dokumentus ir organizuoja viešuosius prekių aukcionus;
              • rinkti, kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją apie eksploatuojamą turtą, teikti išsamias ataskaitas;
              • koordinuoti Agentūros veiklos tikslais organizuojamų konferencijų, seminarų, posėdžių, pasitarimų, darbo susitikimų ir kitų tokio pobūdžio renginių ūkinį-techninį aprūpinimą;
              • atlikti darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto funkcijas.

              Ką siūlome mainais:

              • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
              • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
              • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
              • papildomas socialines garantijas;
              • įstaigos šventinius renginius (min. 4 kartus per metus);
              • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

              ________________________________________________________________

              Atlyginimas:

              1900–2300 €/mėn. neatskaičius mokesčių, plius skatinimas už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
              Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį

              Informacija kandidatams:

              informuosime tik atrinkus kandidatus

              CV pateikimo būdas:

              el. p. [email protected]

              Kontaktinė informacija:  

              tel. +370 617 36 894, Organizacijos vystymo skyriaus vadovė Živilė Rožėnaitė

              ● Viešųjų pirkimų specialisto (-ės)

              Pagrindiniai patirties ir kompetencijų reikalavimai:

              • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
              • turėti ne mažesnę, kaip 3 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje;
              • mokėti dirbti su CVP IS, CPO.lt katalogu;
              • turėti teisinių dokumentų rengimo įgūdžius;
              • turėti darbo su viešųjų pirkimų IT įrankiais / platformomis patirties;
              • mokėti rengti Agentūros veiklai reikalingas sutartis ir kitus dokumentus laikantis teisės aktų reikalavimų.

              Pagrindinės atsakomybės ir funkcijos (darbo pobūdis):

              • teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus;
              • surenka dokumentus ir parengia metinius viešųjų pirkimų planus, esant poreikiui, pakeičia viešųjų pirkimų planus;
              • rengia pirkimų suvestines, jas paviešina;
              • rengia viešųjų pirkimų dokumentus ir vykdo pirkimo procedūras;
              • derina ir rengia sutartis su pirkimus laimėjusiais tiekėjais, jas teisės aktų nustatyta tvarka paviešina;
              • teisės aktų nustatyta tvarka rengia viešųjų pirkimų skelbimus, ataskaitas;
              • užtikrina Agentūros veiklai taikomų Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, susijusių su viešaisiais pirkimais, pakeitimų sekimą (įskaitant naujai priimamus teisės aktus) bei informacijos apie juos Agentūros darbuotojams teikimą;
              • rengia viešųjų pirkimų vidaus procedūrų, raštų, sutarčių ir kitų dokumentų šablonus, atlieka jų priežiūrą, keitimą, standartizavimą.

              Ką siūlome mainais:

              • lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
              • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
              • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
              • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
              • darbo užmokestį nuo 2400 iki 2700 EUR (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka;
              • galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
              • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

              ________________________________________________________________

              Atlyginimas:

              pareiginės algos koeficientas – nuo 1,35 iki 1,52 bazinio dydžio (nuo 2400 iki 2700 € (bruto))+ skatinimas už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
              Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį 

              Informacija kandidatams:

              informuosime tik atrinkus kandidatus

              CV pateikimo būdas:

              el. p. [email protected]

              Kontaktinė informacija:  

              tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė

              ● Teisininko (-ės)

              Pagrindiniai patirties ir kompetencijų reikalavimai:

              • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygstantį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį) socialinių mokslų studijų srities, teisės krypties;
              • turėti ne mažesnę kaip 1 metų teisinio darbo patirtį;
              • išmanyti Europos Sąjungos (toliau – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius energetikos ir viešųjų pirkimų sritis;
              • mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
              • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
              • išmanyti dokumentų ir teisės aktų rengimo taisykles;
              • gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
              • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą.

              Pagrindinės atsakomybės ir funkcijos (darbo pobūdis):

              • rengia ir teikia pasiūlymus Agentūros direktoriui dėl Agentūros įstatų tvirtinimo ir (ar) keitimo;
              • rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus Agentūros valdymo struktūros klausimais;
              • rengia ir Agentūros vidaus tvarkos taisykles, organizuoja ir koordinuoja kitų Agentūros vidaus darbo tvarką reglamentuojančių teisės aktų ir dokumentų rengimą;
              • konsultuoja kitus Agentūros administracinius padalinius, rengia pasiūlymus dėl veiklos procesų efektyvumo ir rezultatyvumo didinimo;
              • rengia ir teikia pastabas, pasiūlymus Agentūros darbuotojų parengtiems teisės aktų ir (ar) dokumentų projektams, vertina ir teikia pastabas, pasiūlymus dėl kitų institucijų, įstaigų, organizacijų pateiktų Agentūrai derinti teisės aktų ir (ar) dokumentų projektų, nustatyta tvarka vizuoja Agentūros administracinių padalinių parengtų teisės aktų, sutarčių, raštų, atsakymų, pažymų, teikiamų Agentūros vadovybės vardu, projektus, siekiant užtikrinti jų atitiktį Agentūros veiklos sritį reglamentuojantiems teisės aktams;
              • analizuoja kitų Agentūros administracinių padalinių, Agentūros direktoriaus sudarytų darbo grupių, komisijų, Agentūros vardu sudaromų teisės aktų nuostatas įgyvendinančių sutarčių projektus ir rengia bei teikia išvadas (pastabas ir pasiūlymus) dėl tokių projektų atitikties teisės normoms, teisėkūros principams;
              • konsultuoja Agentūros darbuotojus teisėkūros ir teisės taikymo klausimais;
              • inicijuoja viešuosius pirkimus pagal priskirtą atsakomybės sritį, dalyvauja organizuojant ir atliekant Agentūros viešuosius pirkimus, užtikrina Agentūros viešųjų pirkimų atitiktį viešųjų pirkimų sritį reglamentuojantiems teisės aktams, konsultuoja Agentūros darbuotojus viešųjų pirkimų klausimais;
              • esant poreikiui, organizuoja Agentūros turto ir įsipareigojimų inventorizaciją;
              • pagal priskirtą veiklos sritį dalyvauja rengiant ir įgyvendinant projektus, finansuojamus ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšomis.

              Ką siūlome mainais:

              • lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
              • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
              • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
              • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
              • darbo užmokestį nuo 2800 iki 3300 EUR (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka;
              • galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
              • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

              ________________________________________________________________

              Atlyginimas:

              pareiginės algos koeficientas – nuo 1,57 iki 1,85 bazinio dydžio (nuo 2800 iki 3300 €/mėn. (bruto)) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
              Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį

              Informacija kandidatams:

              informuosime tik atrinkus kandidatus

              CV pateikimo būdas:

              el. p. [email protected]

              Kontaktinė informacija:  

              tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė

              ● Administratoriaus (-ės)

              Reikalavimai darbuotojui:

              • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
              • turėti ne mažesnę, kaip 1 metų darbo patirtį analogiškoje srityje;
              • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
              • mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei B1 lygiu;
              • gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
              • išmanyti raštvedybos reikalavimus ir dokumentų rengimo taisykles;
              • gebėti planuoti laiką ir organizuoti pavestus darbus;
              • turėti greitą orientaciją ir gebėti operatyviai spręsti problemas;
              • turėti vairuotojo pažymėjimą.

              Darbo pobūdis:

              • planuoti ir sudaryti Agentūros direktoriaus darbotvarkes, organizuoti ir koordinuoti rengiamų posėdžių, susitikimų laiką;
              • registruoti Agentūros darbuotojus, kitus lankytojus į susitikimus su Agentūros direktoriumi, priimti Agentūros svečius;
              • esant poreikiui, rengti posėdžių, pasitarimų, darbo susitikimų protokolus;
              • prižiūrėti Agentūros direktoriaus elektroninio pašto dėžutę, kalendorių;
              • planuoti ir organizuoti Agentūros direktoriaus, patarėjų komandiruotes;
              • peržiūrėti ir informuoti Agentūros direktorių apie jam teikiamus pasirašyti / vizuoti dokumentus;
              • kontroliuoti, kad Agentūros darbuotojai laiku įvykdytų Agentūros direktoriaus duotus pavedimus;
              • rūpintis, kad visuomet pakaktų kanceliarinių, reprezentacinių priemonių Agentūros direktoriaus kabinete, priimamajame ir posėdžių salėse;
              • užtikrinti Agentūros direktoriaus kabineto, priimamojo ir posėdžių salių tvarką;
              • rūpintis, kad kokybiškai veiktų Agentūros direktoriaus naudojamos darbo priemonės, kompiuterinė technika;
              • nustatyta tvarka inicijuoti ir dalyvauti atliekant viešuosius pirkimus, kurių reikia nustatytoms funkcijoms atlikti;
              • padėti organizuoti Agentūros vidinius ir išorinius renginius;
              • padėti kolegoms savo kompetencijos ribose, siekiant bendrų Agentūros tikslų;
              • pagal priskirtą veiklos sritį rengti siūlymus ir informaciją talpinti Agentūros interneto ir (ar) intraneto svetainėse;
              • atlikti kitas direktoriaus pavestas užduotis.

              Ką siūlome mainais:

              • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
              • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
              • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
              • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

              ________________________________________________________________

              Atlyginimas:

              1600–1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
              Pareiginės algos koeficientas – nuo 0,9 iki 1,07 bazinio dydžio (nuo 1600 €  iki 1900 € (bruto))+ skatinimas už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
              Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį 

              Informacija kandidatams:

              informuosime tik atrinkus kandidatus

              CV pateikimo būdas:          

              el. p. [email protected]

              Kontaktinė informacija:  

              tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė

              ● Projektų administravimo skyriaus projektų vadovo (-ės)

              Pagrindiniai patirties ir kompetencijų reikalavimai:

              • aukštasis universitetinis išsilavinimas arba jam prilygstantis išsilavinimas;
              • turėti darbo patirties energetikos srityje arba ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų programų, priemonių ir (arba) projektų administravimo ir (arba) įgyvendinimo srityje;
              • anglų kalbos žinios ne mažesniu nei B1 lygiu;
              • ES ir Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktų, reglamentuojančių ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų energetikos srities priemonių ir (arba) projektų administravimą žinojimas;
              • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
              • gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
              • gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
              • orientacija į rezultatą, iniciatyvumas, atsakingumas;
              • savarankiškumas, atidumas detalėms, analitinis mąstymas, kruopštumas, organizuotumas.

                          Pagrindinės atsakomybės ir funkcijos (darbo pobūdis):

                          • koordinuoti ir (arba) dalyvauti rengiant ir vykdant Skyriui priskirtų jungtinių projektų, įgyvendinant Agentūrai priskirtas priemones energetikos valstybės veiklos srityje, kitų energetikos sektoriaus priemonių, finansuojamų ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšomis (toliau – energetikos sektoriaus finansavimo priemonės) kvietimus, teikti paraiškas finansavimui gauti, atlikti gautų paraiškų vertinimą ir atrinktų projektų įgyvendinimo sutarčių sudarymą, konsultuoti pareiškėjus;
                          • koordinuoti priskirtų administruoti projektų veiklų įgyvendinimą, kontroliuoti projektų viešuosius pirkimus, lėšų panaudojimą, išlaidų tinkamumą, nustatytų rezultatų pasiekimą;
                          • vertinti rizikas priskirtų administruoti projektų įgyvendinimui, pagal kompetenciją inicijuoti rizikų valdymo priemones;
                          • konsultuoti projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo, finansavimo, viešinimo ir atsiskaitymo klausimais;
                          • rengti reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų administruoti projektų audituose ir kituose kompetentingų institucijų atliekamuose kontrolės veiksmuose;
                          • rinkti analizuoti ir rengti priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, viešinimo veikloms parengti;
                          • tvarkyti su priskirtų administruoti projektų administravimu susijusius dokumentus;
                          • kaupti ir pateikti priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją susijusiose IT sistemose ir (ar) duomenų bazėse;
                          • atlikti priskirtų administruoti projektų patikras projektų įgyvendinimo vietose bei duomenų patikras susijusiuose registruose;
                          • nustatytąja tvarka atstovauti Agentūrai ES institucijose, tarptautinėse organizacijose, kitose LR valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose, įmonėse ir organizacijose, dalyvauti jų sudarytų komitetų ir darbo grupių veikloje, jų organizuojamuose susitikimuose, pasitarimuose ir kituose renginiuose;
                          • nustatytąja tvarka bendradarbiauti su LR Seimo, LR Vyriausybės, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir organizacijų, įmonių, ES, kitų valstybių ir tarptautinių organizacijų atstovais;
                          • teikti siūlymus dėl Skyriaus ir Agentūros veiklos gerinimo.

                          Ką siūlome mainais:

                          • lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
                          • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
                          • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
                          • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
                          • darbo užmokestį nuo 1900 iki 2200 EUR (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka;
                          • galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
                          • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

                          ________________________________________________________________

                          Atlyginimas:

                          nuo 1900 iki 2200 €/mėn. (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
                          Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį 

                          Informacija kandidatams:

                          informuosime tik atrinkus kandidatus

                          CV pateikimo būdas:          

                          el. p. [email protected]

                          Kontaktinė informacija:  

                          tel. +370 697 66 299, personalo projektų vadovė Stasė Rastenienė

                          ● Energetinio saugumo projektų vadovo (-ės)

                          Darbo pobūdis:

                          • grėsmių Lietuvos energetikos sektoriui analizė;

                          • elektros energijos ir gamtinių dujų tiekimo sutrikimų rizikos vertinimas;
                          • energetikos sektoriaus krizės scenarijų identifikavimas ir rizikų valdymo plano rengimas;
                          • siūlymų dėl priemonių, užtikrinančių patikimą energijos išteklių, elektros ir šilumos energijos tiekimą, rengimas;
                          • teisės aktų projektų priskirtoje veiklos srityje analizė ir pasiūlymų dėl jų rengimas, vidinių Agentūros dokumentų rengimas;
                          • Agentūros atstovavimas kitų valstybės institucijų ir organizacijų organizuojamuose pasitarimuose, konferencijose, seminaruose, kitų valstybių ir tarptautinių organizacijų ir institucijų organizuojamuose pasitarimuose, Europos Sąjungos institucijų darbo posėdžiuose. 

                                      Reikalavimai darbuotojui:

                                      • aukštasis universitetinis išsilavinimas arba jam prilygstantis išsilavinimas;
                                      • ne mažesnė nei 1 metų patirtis energetinio arba nacionalinio saugumo, arba energetikos, arba viešojo administravimo srityse;
                                      • anglų kalbos žinios ne mažesniu nei B2 lygiu;
                                      • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, reglamentuojančių energetiką ir energetinį saugumą išmanymas;
                                      • susipažinimas su nacionaline energetikos sistema, domėjimasis energetinio saugumo aktualijomis ir naujausiomis praktikomis;
                                      • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
                                      • gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
                                      • orientacija į rezultatą, iniciatyvumas, atsakingumas;
                                      • gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.

                                      Ką siūlome mainais:

                                      • lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį darbo dirbti nuotoliniu būdu;
                                      • įdomų ir prasmingą darbą prisidedant prie pokyčių Lietuvos energetikoje kūrimo;
                                      • darbo vietą Vilniaus miesto centre;
                                      • mokymus, dalyvavimą konferencijose ir kitas tobulėjimo galimybes;
                                      • darbo užmokestį nuo 1900 iki 2300 EUR (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka;
                                      • galimybę už papildomą atlygį prisidėti prie tarptautinių projektų įgyvendinimo;
                                      • Jūsų, kaip asmenybės, augimo ir tobulėjimo galimybes.

                                      ________________________________________________________________

                                      Atlyginimas:

                                      nuo 1900 iki 2300 €/mėn. (bruto) + skatinimą už veiklos rezultatus teisės aktų nustatyta tvarka.
                                      Tikslus darbo užmokestis bus nustatomas atsižvelgiant į kandidato kvalifikaciją ir profesinę patirtį 

                                      CV pateikimo būdas:          

                                      el. p. [email protected]

                                      Kontaktinė informacija:  

                                      tel. +370 661 57 003