|
|
|
|
|
|
..
...
...
...
..
.
.
|
|
|
|
|
|
..
...
...
...
..
.
.
2025-03-25 Nr. 03-009-J-0001-J06
1. |
INFORMACIJA APIE KVIETIMĄ TEIKTI PARAIŠKAS FINANSUOTI JUNGTINIO PROJEKTO (TOLIAU – JP) PROJEKTUS (TOLIAU – KVIETIMAS TEIKTI PARAIŠKAS) |
||||||||
1.1. |
Atsakinga institucija |
||||||||
Viešoji įstaiga Lietuvos energetikos agentūra |
|||||||||
1.2. |
Administruojančioji institucija |
||||||||
☒ viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra |
|||||||||
1.3. |
Programa |
||||||||
☐ 2021–2027 m. ES fondų investicijų programa |
|||||||||
1.4. |
Finansavimo forma |
||||||||
☒ 01 Dotacija |
|||||||||
1.5. |
Regionas |
||||||||
☒ Netaikoma |
|||||||||
1.6. |
Apskritis |
||||||||
Netaikoma |
|||||||||
1.7. |
JP projektų atrankos būdas |
||||||||
Tęstinė atranka |
|||||||||
1.8.
|
Bendra kvietimui teikti paraiškas skirta finansavimo lėšų suma (eurais) |
||||||||
18 239 320,09 Eur |
|||||||||
1.8.1. |
ES fondų lėšos |
☒ Netaikoma |
|||||||
1.8.2. |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) subsidijos lėšos |
☒ EGADP subsidijos nepanaudotos lėšos 17 254 680,65 Eur
|
|||||||
1.8.3. |
EGADP paskolos lėšos |
☒ Netaikoma |
|||||||
1.8.4. |
Bendrojo finansavimo lėšos |
Netaikoma |
|||||||
1.8.5. |
Valstybės biudžeto lėšos |
Netaikoma |
|||||||
1.8.6. |
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti |
984 639,44 Eur |
|||||||
1.9. |
Didžiausia galima skirti finansavimo lėšų suma JP projektui įgyvendinti (eurais) |
||||||||
Netaikoma |
|||||||||
1.10. |
Finansuojamoji dalis |
||||||||
30 proc. nuo fiksuotojo vieneto įkainio, nurodyto Kvietimo teikti paraiškas 2.7 papunktyje |
|||||||||
1.11. |
Nuosavo įnašo dalis |
||||||||
70 proc. nuo fiksuotojo vieneto įkainio, nurodyto Kvietimo teikti paraiškas 2.7 papunktyje |
|||||||||
2. BENDRI REIKALAVIMAI |
|||||||||
2.1. |
Finansuojama JP projektų veikla |
||||||||
Ličio geležies fosfato elektros energijos kaupimo įrenginio ar ličio jonų elektros energijos kaupimo įrenginio iki 1 MWh talpos įsigijimas ir įsirengimas (neapima jau pastatyto kaupimo įrenginio talpos didinimo). |
|||||||||
2.2. |
Galimi JP projektų pareiškėjai |
||||||||
1. Juridiniai asmenys, registruoti ne trumpiau nei 1 metus iki paraiškos pateikimo; 2. Ūkininkai, kurių ūkiai iki paraiškos pateikimo ne trumpiau nei 1 metus įregistruoti Ūkininkų ūkių registre; 3. Atsinaujinančių išteklių energijos bendrijos (toliau – AIEB); 4. Piliečių energetikos bendrijos (toliau – PEB); 5. Pelno nesiekiantys juridiniai asmenys, siekiantys įgyti AIEB ar PEB statusą, kurių steigimo dokumentuose nustatytas tikslas – teikti aplinkos, ekonominę arba socialinę visuomeninę naudą savo dalyviams ar tą naudą teikti vietose, kuriose jie vykdo veiklą, ir jos pagrindinis tikslas nėra pelno siekimas. |
|||||||||
2.3. |
Pareiškėjų tipas |
||||||||
☒ Viešasis |
|||||||||
2.4. |
Siekiami rezultatai ir jų matavimo vienetai |
||||||||
Sukurti nauji (individualūs) elektros energijos iš atsinaujinančių energijos išteklių saugojimo pajėgumai, MWh. |
|||||||||
2.5. |
Minimali siektina reikšmė |
||||||||
Netaikoma |
|||||||||
2.6. |
Reikalavimai JP projektams |
||||||||
1. Vienas JP projekto pareiškėjas gali teikti tik vieną paraišką, paraiškoje nurodydamas visus nekilnojamojo turto objektus, kuriuose planuoja įrengti kaupimo įrenginius. Vieno JP pareiškėjo paraiškoje nurodytų kaupimo įrenginių suminė talpa neribojama, tačiau kiekvienas atskiras kaupimo įrenginys, jungiamas prie atskiro elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų taško, negali būti didesnės kaip 1 MWh talpos. Visais atvejais tame pačiame elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų taške į sistemą turi būti jungiamos saulės ir (ar) vėjo elektrinės ir kaupimo įrenginiai; 2. Partneriai nėra galimi; 3. JP projektas įgyvendinamas JP projekto pareiškėjo nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais ne mažiau kaip 5 metus po JP projekto finansavimo pabaigos valdomame nekilnojamajame turte. Nuosavybės teisė ar kiti teisėto valdymo pagrindai privalo būti registruoti Nekilnojamojo turto registre; 4. Finansavimas neteikiamas JP projektams, vykdomiems ne Lietuvos Respublikos teritorijoje; 5. JP projekto pareiškėjas įsipareigoja, kad tęstinumo laikotarpiu per kiekvienus metus kaupimo įrenginyje kaupiama elektros energija iš tiesiogiai prijungtos saulės ir (ar) vėjo elektrinės turi sudaryti ne mažiau kaip 75 proc. visos kaupiamos elektros energijos. Šis reikalavimas netaikomas JP pareiškėjams, kai valstybės pagalba teikiama pagal De minimis reglamentus ir JP pareiškėjams, nevykdantiems ekonominės veiklos; 6. JP projekto pareiškėjas įsipareigoja, kad didesnės kaip 100 kW įrengtosios galios elektros energijos gamybos ir (ar) energijos kaupimo įrenginių informacijos valdymo sistemos ir gamybos valdymo sistemos saugumas bus užtikrinamas taip, kad prie šių sistemų nebūtų galima valstybių, kurios pagal Lietuvos Respublikos Seimo tvirtinamą Nacionalinio saugumo strategiją kelia grėsmę Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui ir nacionalinio saugumo interesų užtikrinimui, subjektų prieiga, leidžianti nuotoliniu būdu valdyti elektros energijos gamybos ir (ar) energijos kaupimo įrenginių galios keitimo parametrus ir įjungti ar išjungti šiuos įrenginius. Išlaidų tinkamumo reikalavimai: |
|||||||||
2.7. |
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai |
||||||||
Kodas |
Versija
|
Pavadinimas |
Dydis (eurais arba proc.) |
Matavimo vienetas |
Rezultato, už kurį mokamas supaprastintai apmokamų išlaidų dydis, pasiekimo įrodymo dokumentai |
||||
FĮ-26-05 |
01 |
Fiksuotasis vieneto įkainis už įsigyto ir įrengto ličio geležies fosfato elektros energijos kaupimo įrenginio (be būtinųjų priedų) kilovatvalandę (kWh), be PVM. |
698,04 Eur |
kWh |
Kaip įrodymą, kad pasiekti JP projekto rezultatai, JP projekto vykdytojas su galutiniu mokėjimo prašymu turės pateikti: |
||||
|
FĮ-26-06 |
01 |
Fiksuotasis vieneto įkainis už įsigyto ir įrengto ličio geležies fosfato elektros energijos kaupimo įrenginio (be būtinųjų priedų) kilovatvalandę (kWh), su PVM. |
844,63 Eur |
kWh |
||||
|
FĮ-26-07
|
01 |
Fiksuotasis vieneto įkainis už įsigyto ir įrengto ličio jonų elektros energijos kaupimo įrenginio (be būtinųjų priedų) kilovatvalandę (kWh), be PVM. |
576,86 Eur |
kWh |
||||
|
FĮ-26-08
|
01 |
Fiksuotasis vieneto įkainis už įsigyto ir įrengto ličio jonų elektros energijos kaupimo įrenginio (be būtinųjų priedų) kilovatvalandę (kWh), su PVM. |
698,00 Eur |
kWh |
||||
2.7.1. |
Taikomo fiksuotojo įkainio metodikoje nustačius smulkesnius matavimo vienetus, išlaidos bus apmokamos apskaičiavimui naudojant patikslintą matavimo vienetą, nekeičiant fiksuotojo išlaidų dydžio. |
||||||||
2.8. |
Projektų bendrieji atrankos kriterijai |
||||||||
JP projektas turi atitikti Taisyklių 2 priede nustatytus bendruosius projektų atrankos kriterijus (įskaitant šiame Kvietime teikti paraiškas nurodytus reikalavimus). |
|||||||||
2.9. |
JP projektų specialieji atrankos kriterijai |
||||||||
Netaikoma |
|||||||||
2.10. |
JP projektų prioritetiniai atrankos kriterijai |
||||||||
Netaikoma |
|||||||||
2.11. |
Horizontaliųjų principų ir atitinkamų Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų (toliau – Chartija) laikymosi reikalavimai |
||||||||
1. Nėra numatyta apribojimų JP projektų pareiškėjams/JP projektų vykdytojams ir finansuojamoms JP veikloms, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principų įgyvendinimui; 2. Nėra numatyta reikalavimų JP projektams, kurie turėtų neigiamą poveikį horizontaliųjų principų aplinkosaugos srityje, socialinėje srityje, ekonomikos srityje, teritorijų vystymo srityje. Finansuojama JP projektų veikla bus tiesiogiai prisidedama prie darnaus vystymosi horizontaliųjų principų įgyvendinimo aplinkosaugos srityje; 3. Projekto remiama veikla ir rezultatas – nauji elektros energijos iš AEI saugojimo pajėgumai – tiesiogiai prisidės prie klimato kaitos švelninimo, neturės tiesioginio ar netiesioginio neigiamo poveikio prisitaikymo prie klimato kaitos tikslui; 4. Vadovaujantis 2021 m. birželio 4 d. Komisijos deleguotojo reglamento (ES) 2021/2139, kuriuo Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2020/852 papildomas nustatant techninės analizės kriterijus, pagal kuriuos nustatoma, kokiomis sąlygomis ekonominė veikla laikoma svariai prisidedančia prie klimato kaitos švelninimo arba prisitaikymo prie jos ir ar ta ekonominė veikla nedaro reikšmingos žalos kitiems aplinkos tikslams, 1 priedo 4.10 papunkčiu „Elektros energijos kaupimas“, temai „Tausus vandens ir jūrų išteklių naudojimas ir apsauga“ aplinkos tikslas taikomas tik hidroakumuliacinės kaupimo sistemos statybai, o temai „Oro, vandens ar žemės taršos prevencija ir kontrolė“ aplinkos tikslas netaikomas; 5. Įgyvendinant perėjimo prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą tikslus, JP projekto vykdytojas paraiškoje turės patvirtinti, kad jeigu bus vykdomi statybos darbai, bus laikomasi reikalavimų dėl statybinių atliekų susidarymo ir tvarkymo, nustatytų Statybinių atliekų tvarkymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. D1-637 „Dėl Statybinių atliekų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“; 6. Įgyvendinant aplinkos tikslą „Biologinės įvairovės ir ekosistemų apsauga ir atkūrimo tikslas“, iki paraiškos pateikimo pareiškėjas turi būti: 6.1. atlikęs poveikio aplinkai vertinimo procedūras ir su paraiška pateikti atsakingos institucijos (Aplinkos apsaugos agentūros) galiojantį sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių ir poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą (arba nuorodą (-as), jei tokie dokumentai skelbiami atsakingos institucijos interneto svetainėje), kai planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimas gali daryti poveikį Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritorijoms ir kai saugomų teritorijų institucija, nurodyta Lietuvos Respublikos saugomų teritorijų įstatyme, aplinkos ministro nustatyta tvarka nustato, kad šis poveikis gali būti reikšmingas; 6.2. jeigu kaupimo įrenginio įrengimas susijęs su įsteigtomis ar potencialiomis „Natura 2000“ teritorijomis ar artima joms aplinka, turi būti atliktas „Natura 2000“ teritorijų reikšmingumo nustatymas ir pateikta atsakingos institucijos (už saugomos teritorijos apsaugą atsakingos direkcijos) galiojanti išvada. |
|||||||||
2.12. |
JP projekto (-ų) įgyvendinimo trukmė |
||||||||
JP projektas turi būti įgyvendintas iki 2026 m. kovo 31 d. |
|||||||||
2.13. |
Reikalavimai valstybės pagalbai |
||||||||
1. Finansavimas, skiriamas JP projektų pareiškėjams – viešiesiems juridiniams asmenims, nevykdantiems ūkinės veiklos, nėra valstybės pagalba ar nereikšminga (de minimis) pagalba; 2. JP projekto pareiškėjas, vykdantis ūkinę veiklą, JP projekto paraiškos teikimo metu gali pasirinkti, ar valstybės pagalba JP projektui bus teikiama pagal kvietimo 2.13.3 ar 2.13.4 papunktį; 3. Finansavimas gali būti skiriamas kaip valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje. Finansavimas, skiriamas kaip valstybės pagalba, JP projektams yra investicinė pagalba, kuri teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 41 straipsnio 5 dalį, 6 dalį, 7 dalies a punktą, atsižvelgiant į I skyriaus nuostatas bei 1 straipsnio 2–5 dalyse nustatytus apribojimus; 4. Kai finansavimas skiriamas vadovaujantis De minimis reglamentų nuostatomis, bendra nereikšmingos (de minimis) pagalbos, suteiktos vienam ūkio subjektui per 3 finansinius metus (jeigu de minimis pagalba teikiama pagal 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentą (ES) 2023/2831 ar pagal 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 717/2014 – per bet kurį trejų metų laikotarpį), suma neturi viršyti De minimis reglamentuose nustatytų pagalbos ribų. De minimis pagalba gali būti teikiama pagal vieną iš De minimis reglamentų, kurį pasirenka JP projekto pareiškėjas paraiškos teikimo metu; 5. JP projektų valstybės pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 651/2014 41 straipsnio nuostatoms vertinimą atlieka LEA pagal Projektų atitikties valstybės pagalbos taisyklėms patikros lape (Aprašo 2 priedas) nurodytus vertinimo kriterijus; 6. JP projektų atitikties De minimis reglamentams vertinimą atlieka LEA pagal Projektų atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapus (Aprašo 4–6 priedai); 7. Pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 valstybės pagalba nėra teikiama: 7.1. JP projekto pareiškėjui, jeigu jis yra priskiriamas sunkumų patiriančios įmonės kategorijai, kaip apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 18 punkte; 7.2. JP projekto pareiškėjui, kuriam išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti pagal ankstesnį Europos Komisijos sprendimą, kuriame pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama iki nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka gauta valstybės pagalba; 7.3. jei ji neturi skatinamojo poveikio, nustatyto Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnyje. 8. Valstybės pagalba teikiama tik naujiems įrenginiams; 9. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, gali būti sumuojama su: 9.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos veiklos yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti; 9.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, jeigu taip susumavus didžiausias pagalbos intensyvumas neviršija Reglamento (ES) Nr. 651/2014 41 straipsnio 7 dalyje nustatyto pagalbos intensyvumo; 10. Valstybės pagalba, kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, nesumuojama su jokia de minimis pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei susumavus būtų viršytas pagalbos intensyvumas, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje; 11. LEA paraiškos vertinimo metu patikrina pareiškėjo teisę gauti valstybės pagalbą pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 ir pagal De minimis reglamentus bei priėmusi sprendimą finansuoti projektą, duomenis apie suteiktą JP projekto pareiškėjui valstybės ar De minimis pagalbą registruoja Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre; 12. Informacija ir dokumentai, susiję su valstybės pagalbos teikimu, saugomi ne trumpiau kaip 10 metų nuo paskutinės valstybės pagalbos suteikimo dienos; 13. Paaiškėjus, kad buvo suteikta neteisėta ir (arba) nesuderinama pagalba, jos grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 „Dėl Finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklių patvirtinimo“. |
|||||||||
2.14. |
Reikalavimai po JP projektų veiklų įgyvendinimo |
||||||||
1. JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti JP projekto investicijų tęstinumą 5 metus po JP projekto finansavimo pabaigos: 1.1. JP projekto įgyvendinimo metu ir 5 metus po JP projekto finansavimo pabaigos be administruojančiosios institucijos sutikimo negali perleisti, parduoti, įkeisti turto ar kitokiu būdu suvaržyti intelektinių ar daiktinių teisių į turtą, kuriam įsigyti ar sukurti skiriamos JP projekto finansavimo lėšos; 1.2. turi užtikrinti kitų Taisyklėse ir Kvietime teikti paraiškas nustatytus investicijų tęstinumo reikalavimų laikymąsi; 2. JP projekto vykdytojas turi atsiskaityti LEA už JP projekto investicijų tęstinumo reikalavimų užtikrinimą ir tinkamai saugoti su JP projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus: 2.1. LEA per 5 metus po JP projekto finansavimo pabaigos turi teisę bet kada paprašyti JP projekto vykdytojo pateikti objekto elektros energijos iš įdiegto įrenginio apskaitos ir (ar) kitų dokumentų, reikalingų vykdyti JP projekto investicijų tęstinumo užtikrinimo stebėseną, taip pat informaciją, įrodančią, kad per metus kaupimo įrenginyje kaupiama elektros energija iš tiesiogiai prijungtos saulės ir (ar) vėjo elektrinės sudaro ne mažiau kaip 75 proc. visos kaupiamos elektros energijos (netaikoma JP pareiškėjams, kai valstybės pagalba teikiama pagal De minimis reglamentus ir JP pareiškėjams, nevykdantiems ekonominės veiklos); 2.2. JP projekto vykdytojas privalo užtikrinti Taisyklėse nustatytus dokumentų saugojimo ir prieinamumo reikalavimus 5 metus arba 10 metų (kai finansavimas teikiamas pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014). 3. Jeigu JP projekto vykdytojas nesilaiko investicijų tęstinumo reikalavimų, nustatytų Taisyklėse ir šiame Kvietime teikti paraiškas, ir dėl to atsirado netinkamų finansuoti JP projekto išlaidų, apmokėtų finansavimo lėšomis, jas JP projekto vykdytojas privalo grąžinti LEA. |
|||||||||
2.15. |
Informavimas apie JP projektą ir komunikacija: Tinkamų JP projekto išlaidų apmokėjimo tvarka |
||||||||
2.16. |
Taikomi teisės aktai |
||||||||
1. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 03-001-06-03-02 „Didinti atsinaujinančių energijos išteklių dalį, užtikrinant atsinaujinančių išteklių integraciją į elektros tinklus“ veiklos „Individualių elektros energijos iš atsinaujinančių energijos išteklių saugojimo pajėgumų sukūrimas elektros energijos gamintojams ir gaminantiems vartotojams“ projektų finansavimo sąlygų aprašo redakcija nuo 2024 m. vasario 28 d.; 2. 2021-2027 m. ES fondų lėšomis Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių registras; 3. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su visais pakeitimais; 4. 2021 m. liepos 26 d. Europos Sąjungos Tarybos patvirtintas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planas „Naujos kartos Lietuva“; 5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklėmis ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis (toliau – Taisyklės), patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“; 6. Lietuvos Respublikos atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymas; 7. Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymas; 8. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas; 9. Lietuvos Respublikos ūkininko ūkio įstatymas; 10. Planų ar programų ir planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimo poveikio įsteigtoms ar potencialioms „Natura 2000“ teritorijoms reikšmingumo nustatymo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gegužės 22 d. įsakymu Nr. D1-255 „Dėl Planų ar programų ir planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimo poveikio įsteigtoms ar potencialioms „Natura 2000“ teritorijoms reikšmingumo nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo“; 11. Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymas; 12. Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašas ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos forma, kuri patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“; 13. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2022 m. balandžio 25 d. įsakymas Nr. 3D-280 „Dėl ūkininkų ir gyventojų, kurie neįregistravę ūkininko ūkio verčiasi individualia žemės ūkio veikla, veiklos finansinės apskaitos tvarkos nustatymo“; 14. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje su visais pakeitimais; 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje su visais pakeitimais ir 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (De minimis reglamentai). |
|||||||||
3. INFORMACIJA APIE PARAIŠKOS FINANSUOTI JP PROJEKTĄ (TOLIAU – PARAIŠKA) TEIKIMĄ |
|||||||||
3.1. |
Paraiškos pateikimo terminas |
2025-03-25 14:00 val. |
2025-04-25 16:00 val. |
||||||
3.2. |
Paraiškos rengimo ir teikimo tvarka |
||||||||
1. Paraiškos teikiamos internetu užpildant Taisyklių 6 priede nustatytą paraiškos formą; 2. Internetu pildomos paraiškos formos laukų išdėstymo tvarka gali skirtis nuo Taisyklių 6 priede pateiktoje formoje nurodytos laukų išdėstymo tvarkos, dalis laukų iš anksto užpildyta informacija pagal šio Kvietimo teikti paraiškas sąlygas; 3. Informaciją apie Kvietimą teikti paraiškas galima rasti www.ena.lt, www.esinvesticijos.lt. Paraiškų vertinimas |
|||||||||
3.3. |
Privalomi priedai |
||||||||
JP projektų pareiškėjai dokumentus gali teikti kaip gaminantys vartotojai arba gamintojai (Kvietimo teikti paraiškas 2.2.1 ir 2.2.2 papunkčiuose nurodyti pareiškėjai negali vykdyti veiklos, nurodytos Atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymo 201 straipsnio 8 dalyje): 1. Gamintojams: 12. Kai taikoma, Aplinkos apsaugos agentūros sprendimas dėl planuojamos ūkinės veiklos (kaupimo įrenginio įrengimo) galimybių ir poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (arba sprendimo nuoroda (-os), jei toks dokumentas skelbiamas atsakingos institucijos interneto svetainėje); |
|||||||||
3.4. |
Kontaktiniai duomenys konsultacijoms |
||||||||
Paraiškas priiminės viešoji įstaiga Lietuvos energetikos agentūra (JP vykdytojas). |
|||||||||
3.5. |
Kita aktuali informacija |
||||||||
1. Paskelbus Kvietimą teikti paraiškas, gali būti keičiama neesminė Kvietimo teikti paraiškas ir (ar) jo priedų informacija (t. y. nekeičiamos JP projektų finansavimo ir (arba) paraiškų teikimo sąlygos, ši informacija neturi įtakos paraiškų vertinimo rezultatams); |
Pagal šį kvietimą 2025-03-28 SUSTABDYTAS paraiškų priėmimas, |
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Funkciniai slapukai (būtini)Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, ir negali būti išjungti. Šie slapukai nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus asmeniškai atpažinti, ir yra ištrinami išėjus iš svetainės. |
|
Našumo slapukaiŠie slapukai leidžia apskaičiuoti, kaip dažnai lankomasi svetainėje, ir nustatyti duomenų srauto šaltinius – tik turėdami tokią informaciją galėsime patobulinti svetainės veikimą. Jie padeda mums atskirti, kurie puslapiai yra populiariausi, ir matyti, kaip vartotojai naudojasi svetaine. Tam mes naudojamės „Google Analytics“ statistikos sistema. Surinktos informacijos neplatiname. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai jūsų neidentifikuoja. |
|
Reklaminiai slapukaiŠie slapukai yra naudojami trečiųjų šalių, kad būtų galima pateikti reklamą, atitinkančią jūsų poreikius. Mes naudojame slapukus, kurie padeda rinkti informaciją apie jūsų veiksmus internete ir leidžia sužinoti, kuo jūs domitės, taigi galime pateikti tik Jus dominančią reklamą. Jeigu nesutinkate, kad jums rodytume reklamą, palikite šį langelį nepažymėtą. |