Projektų administravimo skyriaus projektų vadovas
- Titulinis
- Struktūra ir kontaktinė informacija
- Projektų administravimo skyriaus projektų vadovas
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
PROJEKTŲ VADOVUI KELIAMI SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti aukštąjį išsilavinimą arba būti paskutiniųjų bakalauro ar profesinio bakalauro studijų kursų studentu;
2. Žinoti ES ir Lietuvos Respublikos (toliau – LR) teisės aktus, reglamentuojančius ES, kitos tarptautinės finansinės paramos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuojamų energetikos srities priemonių ir (arba) projektų administravimą;
3. Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
4. Išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
5. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
6. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.
PROJEKTŲ VADOVO VYKDOMOS FUNKCIJOS
1. Konsultuoja pareiškėjus dėl Skyriaus administruojamų priemonių projektų finansavimo sąlygų;
2. Vertina priskirtas paraiškas, rengia atrinktų projektų įgyvendinimo sutarčių/sprendimų finansuoti projektus;
3. Kontroliuoja priskirtų administruoti projektų įgyvendinimą, lėšų panaudojimą, išlaidų tinkamumą, nustatytų rezultatų pasiekimą;
4. Vertina rizikas priskirtų administruoti projektų įgyvendinimui, pagal kompetenciją inicijuoja rizikų valdymo priemones;
5. Konsultuoja projektų vykdytojus projektų įgyvendinimo, finansavimo ir atsiskaitymo klausimais;
6. Rengia reikiamą informaciją ir paaiškinimus priskirtų administruoti projektų audituose ir kituose kompetentingų institucijų atliekamuose kontrolės veiksmuose;
7. Renka, analizuoja ir rengia priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją ataskaitoms, viešinimo veikloms parengti;
8. Tvarko su priskirtų administruoti projektų administravimu susijusius dokumentus;
9. Kaupia ir pateikia priskirtų administruoti projektų įgyvendinimo informaciją susijusiose IT sistemose ir (ar) duomenų bazėse;
10. Oagal poreikį atlieka priskirtų administruoti projektų patikras projektų įgyvendinimo vietose bei duomenų patikras susijusiuose registruose;
11. Pagal kompetenciją analizuoja, rengia ir teikia pasiūlymus dėl Skyriuje ir Agentūroje rengiamų ir (arba) nagrinėjamų teisės aktų projektų, vidaus dokumentų;
12. Pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Agentūros veiklos strategiją, Agentūros veiklos planą ir veiklos ataskaitas;
13. Nustatytąja tvarka bendradarbiauja su LR Seimo, LR Vyriausybės, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir organizacijų, įmonių, ES, kitų valstybių ir tarptautinių organizacijų atstovais;
14. Teikia siūlymus dėl Skyriaus ir Agentūros veiklos gerinimo;
15. Pagal kompetenciją rengia siūlymus ir informaciją talpinti Agentūros interneto svetainėje, dalyvauja įgyvendinant kitas Agentūros viešinimo priemones;
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius Agentūros direktoriaus, Agentūros direktoriaus pavaduotojo (-ų), Agentūros patarėjo (-ų), Skyriaus vadovo, Skyriaus vadovo pavaduotojo, vyresniojo projektų vadovo duotus nurodymus (pavedimus).